Întrebări frecvent răspunse

Colectate de pe serverul nostru de Discord și
grupuri de Facebook înrudite între ele.

Informații Livrare & Curierat

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Lixivium Arcana livrează produsele comandate, în funcție de locație, la opțiunea clientului, prin servicii de curierat (coletărie) standard prin Urgent Cargus și/sau Fan Courier.

Menționăm „în funcție de locație” deoarece pentru orașul Constanța, județul Constanța, preluarea produselor se poate face în persoană, prin întîlnirea la un punct stabilit cu un reprezentant.

Cât durează livrarea produselor de la momentul comandării?

După plasarea comenzii, aceasta este preluată și procesată de echipa noastră. În aceeași zi se comunică disponibilitatea produselor, numărul de colete, greutatea acestora și taxa de curierat, apoi în maxim 24 de ore, în funcție de timpul din zi la care a fost primită comanda, acestea sunt plasate firmei de curierat.

În regim standard, Fan Courier și Urgent Cargus livrează în 24 de ore (medie) de la predarea către curier.

Fan Courier sau Urgent Cargus?

Aceasta este o preferință personală, fiecare client avînd o anumită părere despre fiecare despre acestea. Ce diferențe putem nota noi, obiectiv, drept expeditori, în ideea unei informări inițiale este:

Fan Courier – Livrează rapid, suficient de sigur, în toate orașele țării și include majoritatea locațiilor extra-urbane. Regulile stricte de ambalare pot face ca unele produse să nu fie eligibile transportului (ex. Thrills of Equilibrium 1000ml), însă livrarea standard se face și sîmbăta.

Urgent Cargus – Nu livrează standard sîmbăta dar acoperirea națională este completă fără a sacrifica viteza și siguranța coletelor. Regulile de ambalare sunt mai permisive și se pot crea diverse combinații de colete fără a fi nevoie de declarații suplimentare, însemnînd, de obicei, o procesare mai rapidă și/sau un cost mai redus.

Cât mă costă livrarea?

În mod general, pentru primul kilogram, Fan Courier percepe o taxă de 22,27 lei iar Urgent Cargus 22,61 lei.

Comenzile Lixivium Arcana sunt facturate fără includerea taxei curiere deoarece acesta este calculată și încasată de serviciul de curierat ales. Astfel, putem doar estima în scop informativ și preventiv, prin exemplificare, o astfel de taxă.

În orașul Constanța, județul Constanța, livrarea este gratuită, după caz.

*Lixivium Arcana presupune în scop informativ un cost de livrare de aproximativ 22 lei, la plasarea comenzii, însă, în funcție de locație și metoda de plată aleasă, acesta poate varia, în funcție de greutate și/sau kilometrii suplimentari. O confirmare telefonică este necesară în cazul fluctuării costului apreciat inițial.

**Ne rezervăm dreptul de a alege opțiunea optimă de livrare în cazul în care există temeri și nu există diferențe de cost.

Informații Plată

Ce metode de plată sunt acceptate?

Momentan, în ciuda dorinței noastre de a face cât mai accesibil întreg procesul, nu acceptăm decât metode de plată clasice, fără procesatori de plată.

Astfel clienții noștri au de ales între 3 modalități de plată:

  • Ramburs – Plata cash la predarea coletului de către firma de curierat aleasă.
  • Transfer Bancar – Folosirea unui cont bancar pentru a vira suma specificată în totalul coșului în IBAN-ul Lixivium Arcana. Comenzile sunt trimise după confirmarea plății, pe baza de extras bancar.
  • Cash – În cazuri limitate, atunci cînd comenzile sunt target-ate orașului Constanța și este aleasă o întîlnire cu un reprezentat Lixivium Arcana.

În mod normal factura este doar digitală, primită și confirmată pe email în mod automat, accesibilă oricînd în cazul comenzilor cu cont online, dar la cererea clienților, prin notă la comandă, se poate include și în coletul cu produse. Este o decizie de logistică și organizare internă, neavînd impact sau motive juridice.

Este plata online sigură?

Tratăm siguranța transferurilor de bani, produse și date personale cu o atenție deosebită. Site-ul nostru este protejat de practici de securitate online aduse în prezent prin implementări precum SSL (TLS 1.3), HSTS, HTTP/2, IPv6, ModSecurity și diverse modificări open-source și proprietare specifice duoului PHPWordPress pe servere românești Hostico, dar și de legea confidențialității online în rigoare.

Lipsește lacătul verde din bara de adresă? Verifică adresa site-ului.

Deși la momentul scrierii acestui text nu oferim o metodă de plată online directă (vezi în dreapta), toate metodele implementate pe viitor vor fi reprezentate de sisteme terțiare securizate și certificate.

De asemenea, domeniul online arcanele.ro, precum și toate produsele vîndute și activitățile declarate pe acesta, sunt susținute de persoană juridică în conformitate cu legea în vigoare.

Comenzi și Returnări

Cum plasez o comandă?

Website-ul nostru facilitează întreg procesul de plasare a comenzilor făcând întreaga experiență intuitivă.

Fiecare produs prezintă o variabilă a cantității și butonul de adăugare în coș. Odată finalizată lista de cumpărături aveți posibilitatea de a verifica coșul și sub-totalul acestuia, putând, de asemenea, să modificați conținutul acestuia.

La confirmarea coșului de cumpărături sunteți rugat să completați adresa de livrare (facturare, diferită, dacă este cazul) și chiar să aplicați un cupon de reducere, dacă îl dețineți.

Odată aleasă și metoda de plată / livrare, puteți plasa comanda iar o confirmare vă va fi prezentată vizual și pe mail.

Alternativ comenzile se pot da „în persoană” pe serverul comunității noastre Discord de la Comercianții Verificați, unde se poate purta și un dialog complet vis-a-vis de aceasta cu mai multe metode de personalizare.

Este necesar un cont pentru a plasa comanda?

Nu forțăm pe nimeni să se înregistreze site-ului nostru, toate comenzile putând fi plasate și (semi)anonim la momentul decis de dumneavoastră. Lipsa unui cont pe site-ul Lixivium Arcana nu vă privează de nicio funcționalitate primordială a procesului și vă puteți bucura de aceeași experiență ca în cazul înregistrării.

Atunci care sunt beneficiile unuia?

Având un cont dedicat puteți salva detaliile de livrare / facturare fără să purtați grija securității și reintroducerii acestora. În plus, puteți ține evidența tuturor comenzilor istorice. Uneori există oferte speciale doar pentru membrii site-ului, sau Discord, pentru a încuraja comunitatea, dar acestea sunt anunțate din timp și sunt contracarate de oferte pentru vizitatori.

Pot anula sau schimba comanda?

Sigur că da. În maxim 24 de ore de la plasarea comenzii puteți face ultima modificare la aceasta prin contactarea noastră (metode de contact sunt prezentate pe pagini speciale dar și în footer-ul email-urilor de comandă).

Menționăm faptul că odată ce comanda a fost predată curierului nu mai există posibilitatea de modificare sau anulare, considerând lipsa de comentarii acordul final al comenzii confirmate prin plasarea ei.

Cum urmăresc statutul unei comenzi?

În contul dumneavoastră aveți posibilitatea de a verifica întreg istoricul comenzilor plasate și de a vedea informații detaliate despre aceasta.

Alternativ, în lipsa unui cont, sau din alte motive, există și o pagină dedicată în josul site-ului unde cu ajutorul numărului de comandă (sub forma #0000) și adresei de email, puteți vedea starea actuală a coletului.

Workflow
  1. Comandă nouă
  2. Plată în așteptare
  3. În procesare (Sfîrșitul perioadei de contrare)
  4. În așteptare (Curierul este pe drum) / Anulată
  5. Finalizată / Rambursată / Eșuată
Pot returna un produs?

Cu cea mai mare plăcere mediem orice conflict sau eroare. Produsele se pot rambursa în funcție de natura acestora, doar în cazul în care a fost stabilit că nu este conform stării calitative inițiale (capac desfăcut, daune fizice, insalubru, etc.) însă este necesară dovada acestui lucru la primirea coletului.

Nu se acceptă refuzarea comenzii sau returul forțat (prin ignorarea curierului sau neachitarea taxei de curierat, spre exemplu).

Pentru orice discuție legată de retur, ramburs și stabilirea proceselor reprezentative, vă rugăm să nu ezitați absolut nicio clipă să ne contactați pe pagina dedicată sau la email [email protected]