Întrebări răspunse fregvent

Informații Plată

Ce metode de plată sunt disponibile?

Momentan lucrăm la implementarea EuPlătesc pentru a procesa, cu ajutorul terțelor, carduri de credit și debit. Acestea fiind zise, în prezent acceptăm doar metodele de plată clasice.
Clienții noștri au de ales între 2 modalități de plată:

  • Ramburs – Plata cash la predarea coletului de către firma de curierat aleasă;
  • Transfer Bancar – Folosirea unui cont bancar pentru a vira suma specificată în totalul coșului, în IBAN-ul Lixivium Arcana. Comenzile sunt trimise după confirmarea plății, pe baza de extras bancar.

În cazul serviciilor, factura este în primă fază digitală (proformă), trimisă pe email în mod automat, accesibilă oricând în contul de utilizator. La confirmarea plății factura fiscală este atașată comenzii.

În cazul produselor, factura este în primă fază digitală (proformă), trimisă de asemenea pe email în mod automat și accesibilă oricând în contul de utilizator, însă factura fiscală este inclusă în coletul predat curierului.

Este plata online sigură?

Tratăm siguranța transferurilor de bani, de produse și de date personale cu o atenție deosebită. Site-ul nostru este protejat de practici de securitate online aduse în prezent prin implementări precum SSL (TLS 1.3), PCI DSS, & NIST Compilant, HSTS, HTTP/2, IPv6, ModSecurity și diverse modificări open-source și proprietare specifice duoului PHP 7.4WordPress 5.3, susținute de persoana juridică, în conformitate cu legea în vigoare, pe servere românești Hostico, dar și de legea confidențialității online în rigoare.

Deși la momentul scrierii acestui text nu oferim o metodă de plată online directă, toate metodele implementate pe viitor vor fi reprezentate de sisteme terțiare securizate și certificate (ex. EuPlătesc).

Lipsește lacătul verde din bara de adresă? Verifică adresa site-ului.

Informații Livrare

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Lixivium Arcana livrează produsele comandate, la opțiunea clientului, prin servicii de curierat (coletărie) standard prin Urgent Cargus și/sau Fan Courier.

Serviciile sunt livrate, după caz, electronic prin WhatsApp, Telegram și/sau WeTransfer, adițional adresei de email personale și contul de utilizator Lixivium Arcana.

Cât durează livrarea din momentul comandării?

După plasarea comenzii, aceasta este preluată și procesată de echipa noastră. În aceeași zi se comunică disponibilitatea produselor, numărul de colete, greutatea acestora și taxa de curierat, apoi în maxim 24 de ore, în funcție de timpul din zi la care a fost primită comanda, acestea sunt plasate firmei de curierat.

În regim standard, Fan Courier și Urgent Cargus livrează în 24 de ore (medie) de la predarea către curier.

În cazul serviciilor, livrarea este efectuată după confirmarea plății prin transfer bancar, astfel:

Comenzi

Cum plasez o comandă?

Website-ul nostru facilitează întreg procesul de plasare a comenzilor, făcând întreaga experiență intuitivă.

Fiecare produs prezintă o variabilă a cantității și butonul de adăugare în coș. Serviciile prezintă un câmp de informații adiționale ce ne ajută facilitarea lor. Odată finalizată lista de cumpărături aveți posibilitatea de a verifica coșul și sub-totalul acestuia, putând, de asemenea, să modificați conținutul acestuia.

La confirmarea coșului de cumpărături sunteți rugat să completați adresa de livrare (facturare, diferită, dacă este cazul) și chiar să aplicați un cupon de reducere, dacă îl dețineți.

Odată aleasă și metodele de plată și livrare, puteți plasa comanda iar o confirmare vă va fi prezentată vizual și pe mail.

Alternativ, comenzile se pot da în mod direct pe pagina noastră de Facebook prin mesaj privat, sau accesând chat-ul din dreapta ecranului.

Este necesar un cont pentru a plasa o comandă?

Da. Având un cont dedicat puteți salva detaliile de livrare / facturare fără să purtați grija securității și reintroducerii acestora. În plus, puteți ține evidența tuturor comenzilor plasate și a Listei de Dorințe. Un alt beneficiu al contului Lixivium Arcana este prezența datelor de contact și posibilitatea actualizării lor, facilitând dialogul cu dumneavoastră în urma unei comenzi.

Ofertele speciale sunt strict legate de conturile de utilizator datorită existenței cupoanelor ce pot fi folosite o singură dată, sau după anumite criterii ce țin de segmentarea publicului beneficiar.

Există totuși posibilitatea plasării unei comenzi oferind strictul necesar de informații folosind metode directe de contact precum email, Facebook, Facebook Messenger, WhatsApp și/sau Telegram, în care un operator vă va parcurge prin tot precesul.

Cum urmăresc statutul unei comenzi?

În contul dumneavoastră aveți posibilitatea de a verifica întreg istoricul comenzilor plasate și de a vedea informații detaliate despre aceasta.

Alternativ există pagina dedicată „Urmărește Comanda„, prezentă în footer-ul site-ului, unde cu ajutorul numărului de comandă (sub forma #0000) și adresei de email, puteți vedea starea actuală a comenzii.

Pot anula sau schimba comanda?

Sigur că da. În maxim 24 de ore de la plasarea comenzii puteți face ultima modificare la aceasta prin contactarea noastră (metode de contact sunt prezentate pe pagini speciale dar și în footer-ul email-urilor de comandă).

Menționăm faptul că odată ce comanda a fost predată curierului nu mai există posibilitatea de modificare sau anulare, considerând lipsa de comentarii acordul final al comenzii confirmate prin plasarea ei.

Pot returna un produs?

Cu cea mai mare plăcere mediem orice conflict sau eroare. Produsele se pot rambursa în funcție de natura acestora, doar în cazul în care a fost stabilit că nu este conform stării calitative inițiale (capac desfăcut, daune fizice, insalubru, etc.) însă este necesară dovada acestui lucru la primirea coletului.

Nu se acceptă refuzarea comenzii sau returul forțat (prin ignorarea curierului sau neachitarea taxei de curierat, spre exemplu), iar un astfel de caz duce la blocarea contului de utilizator și dreptul de a nu mai onora viitoare comenzi.

Informații pe larg despre retur se pot găsi pe pagina de Termeni & Condiții.

Pentru orice discuție legată de retur, ramburs și stabilirea proceselor reprezentative, vă rugăm să nu ezitați absolut nicio clipă să ne contactați pe pagina dedicată sau pe email [email protected]